zondag 25 maart 2018

the master dater

Ik weet niet of W. een cursus heeft gevolgd om goede dates op poten te zetten, maar moest zoiets bestaan, dat zou hij zeker in de gevorderden groep zitten. Buiten het feit dat hij gewoon een knappe, vriendelijke en lieve man is, is hij ook nog eens gewoon super origineel.

Ergens ging ik met een beetje een bang hart naar onze tweede date. Om eerlijk te zijn had ik nooit gedacht dat er überhaupt een tweede date ging komen. Dat was eigenlijk niet de bedoeling geweest, of toch niet langs mijn kant. Maar het was vorige keer gewoon zo leuk geweest dat ik geen nee kon, of wou zeggen.

Dus voor onze tweede date gingen we 'ballekes eten in de Ikea'. Hoe geniaal. Het is goedkoop, lekker, de Ikea is sowieso leuk én je kan lachen met mensen die een namaak gouden kraan kopen.

Onze tweede date was minstens even leuk als onze eerste.De sfeer was ontspannen en we konden zwijgend naast elkaar in de auto zitten zonder dat we ons ongemakkelijk voelden. Het is niet super spannend en we zijn niet hoteldebotel verlieft op elkaar. Maar we vinden elkaar wel gewoon leuk. Moest er geen volgende date komen zou ik dat spijtig vinden, maar mijn hart zou niet gebroken zijn. En eigenlijk is een vlotte natuurlijke date met een knappe lieve man, zonder dat hij veel verwachtingen van me heeft -of ik van hem-, echt wat ik op dit moment kan gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten