zaterdag 2 december 2017

date

Ik maakte onlangs een nieuwe vriendin. Ze is een stuk cooler dan ik, en is 'mee met de tijden'. En zij heeft me overtuigd om Tinder te downloaden. Ik heb altijd gezegd dat ik er fundamenteel tegen was. En eigenlijk ben ik dat ook nog een beetje. Maar ik wist echt niet waar ik moest beginnen met date. Al mijn vriendinnen hebben vriendjes, zitten niet meer op kot in Leuven, en alleen uitgaan om afgewezen te worden door eerstejaarsstudenten die rechten studeren... Nee... had ik geen zin in. Tinder is dan misschien een goede manier om even te voelen hoe warm het water is. En so what als ik kerels tegen kom die me enkel willen neuken. Laten we eerlijk zijn, random kerels die je willen neuken zijn ergens echt wel goed voor je zelfvertrouwen.

En ik ging ervoor. En bam, over twee weken heb ik date. Mijn eerste echte date in meer dan twee jaar en ik voel me net 16. En ik ben niet meteen verliefd, maar dat is ook niet echt m'n bedoeling. Maar een keer gewoon daten, zonder bedoelingen is toch ook heel leuk?

De jongen in kwestie is alles wat mijn ex niet was. Een flierefluiter die naar boombals gaat en een gezellige krullenkop. Kan enkel goed gaan?

In elk geval beter de jongen die mij aansprak aan de bushalte. Een beetje een marginale gast, maar een kleine babbel kan geen kwaad. Tot de woorden: "ja studeren da ging niet. Want ik hoor stemmen in mijne kop."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten